Opgelost door DPD Pakketservice: Onzorgvuldig omgaan met pakket

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 460809
Gebruiker
Mare
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Glazen karaf zeer zorgvuldig ingepakt en op de doos gezet: Zéér BREEKBAAR! Wanneer met deze doos voorzichtig waar omgegaan, was het zeker goed gekomen. Maar in plaats daarvan kwam het in scherven aan op bestemming.

Gewenste oplossing

Compenseren kosten

Bijlagen

Geboden oplossing
Ik heb een mail gekregen van DPD, dat glas niet binnen de voorwaarden vallen. Dit verklaart waarom er zoveel klachten zijn over het 'gooi en smijtwerk', de verzendkosten zijn betaald en het bedrijf kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden. Ik heb het aankoopbedrag dus terug gestort bij de koper, voor mij is er geen compensatie.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen