Klacht DPD Pakketservice: Op verkeerde adres bezorgd.

Klachtnummer
# 326953
Gebruiker
Gebruiker1530104449
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag, 13 oktober 2018 zou er via kpn een pakketje met daarin een nieuwe telefoon, bezorgd worden. Dit omdat mijn huidige telefoon niet meer functioneel is.

Ik vond het al vreemd dat mij geen track and trace nummer toegestuurd werd dus toch maar contact opgenomen met KPN. Deze gaf aan dat het pakketje reeds bezorgd was. De ontvangende persoon had hiervoor dus ook getekend.

Zelf was ik de gehele dag thuis en heb niks ontvangen.

Het is niet te bevatten dat DPD niet verifieerd wie het pakketje in ontvangst neemt. Blijkbaar heeft men tevens problemen met lezen van adres gegevens.

Al met al brengt het veel gedoe en frustratie met zich mee. Totaal onnodig.

De oplossing

De fout herstellen en tijdens bezorguren ook bereikbaar zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo,

    allereerst mijn excuses voor deze ervaring met onze bezorgservice. Uiteraard kijken we graag even met je mee naar jouw zending.
    Kun je me daarvoor het 14-cijferige pakketnummer sturen? Dan ga ik voor je kijken wat ik kan achterhalen en kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug.

    Alvast bedankt voor je reactie.
    Groeten, Wendy.
  2. Auteur
    Gebruiker1530104449
    Datum
    Hallo Wendy,

    Bedankt voor je reactie. Een track and tracé nummer heb ik van jullie niet ontvangen. Volgens KPN is de levering wel bezorgd op mijn adres.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?