Opgelost door DPD Pakketservice: Opgefokte bezorger heeft mijn vrouw uitgescholden en aggresief bejegend

sad Opgelost
spiest

Mijn vrouw belt mij huilend op omdat ze door de DPD bezorger is uitgescholden en aggresief bejegend. Ze noemt het een traumatische ervaring. De bezorger belde vandaag lang aan, maar kon mijn vrouw al in de woonkamer zien zitten. Mijn vrouw gebaart dat ze eraan komt en staat op, maar moet onze baby die zij op schoot heeft even opzij leggen, desondanks is ze snel bij de deur. Toch staat de bezorger al weer lang en ongeduldig op de bel te drukken terwijl ze er naartoe loopt. Als ze de deur open doet zegt ze 'rustig aan' (ze spreekt Engels en zegt 'take it easy' en legt ook uit dat ze een kleine baby vastheeft. De bezorger gaat vervolgens helemaal uit z'n plaat en zegt "who are you calling crazy?" Ze zegt dat ze dat niet heeft gezegd maar de bezorger neemt een aggresieve houding aan. Ze heeft het pakket uit z'n handen moeten grissen en snel de deur dichtgedaan omdat ze bang was dat de man haar zou gaan slaan! Vervolgens heeft de bezorger haar luid schreeuwend uitgescholden en voor van alles en nog wat uitgemaakt op straat. Mijn vrouw voelt zich zeer geintimideerd en bedreigd en is bang. Dit is meer dan een gewone bezorgklacht. Het gaat hier om intimidatie en bedreiging en zeer aggresief gedrag. We overwegen zelfs aangifte te doen.

Onderzoek instellen naar deze bezorger. Naar mijn idee moet zo iemand op staande voet ontslagen worden. Ik wil een formele klacht indienen en verwacht ook oprechte excuses en feedback hierover. Dit is schandalig gedrag!

DPD Pakketservice
    Beste S.V. Piest,

Bedankt voor het melden van jouw klacht.
    Allereerste mijn welgemeende excuses hiervoor, want dit mag absoluut niet.
    Ik ga de klacht per direct doorsturen naar ons depot, want dit soort gedrag verwachten wij niet van onze chauffeurs.
    Dit wordt op het depot afgehandeld dus kan ik jou daar geen terugkoppeling van geven.

DPD Customer Service

spiest
Het wordt intern opgelost wordt er gezegd.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?