Klacht DPD Pakketservice: Overhaaste bezorger heeft geen geduld.

A W

Beste DPD,
na al heel wat verschillende ervaringen met bezorgdiensten, brak nu echt mijn klomp. Toen ik de bel hoorde stond ik op van mijn bureau, liep naar de kast om de sleutels te pakken, hoorde nogmaals de bel, liep de trap af naar beneden (bovenhuis), om vervolgens de bezorger aan te treffen die zei: "heb 'm helaas net weggescanned". Vervolgens beantwoordde hij mijn vragende blik door te zeggen dat ik 'm morgen kon ophalen, terwijl het pakketje in z'n bus hemelsbreed nog geen twee meter van mij vandaan lag. D'r kwam nog steeds niet echt reactie van mijn kant, het verwerken van de informatie duurde even, toen hij zei: "sorry maar ik werk met tijdblokken en ik ben al te lang in deze straat geweest" Heb 'm van verbazing zonder wat te zeggen gewoon weg laten gaan...

Toen ik weer naar binnenliep realiseerde ik me pas wat er gaande was.
Je moet tegenwoordig:
-Usain Bolt zijn
-je nek breken op de trap
-en daar nog geld voor betalen ook

Ik zou graag de zes euro die ik heb betaald teruggestort willen.

Die bezorger heeft nog géén minuut voor de deur gestaan, en was bewust dat die snel handelde.
Morgen moet ik ander half uur op en neer om het pakketje te halen, omdat ik het nodig heb dit weekend.

DPD Pakketservice
    Hallo Alex,
    Bedankt voor je bericht.
    Dit is zeker vervelend en te begrijpen dat je niet alla minuut aan de deur kan staan.
    De chauffeur had ietsje langer moeten wachten en zal dit melden bij de transport. Helaas klopt het verhaal van de chauffeur wel dat als hij het pakket gescand heeft dat hij het pakket niet terug kan plaatsen en dat hij in ieder gebied maar een bepaalde tijd krijgt.
    We kunnen het pakket helaas niet meer opnieuw aanbieden, het pakket zal vandaag worden geleverd bij de pakketshop:
    Naam 1: Nl11397 used products delft
    Adres: Binnenwatersloot 24
    Land/PC: NL - 2611BK
    Plaats: Delft
    De verwachte levertijd: 13:18 - 14:18 uur.
    Ik kan in deze helaas niet tegenmoet komen in de verzendkosten.

Onze excuses voor het ongemak.
    Vriendelijke groeten,
    Maria
    A W
    De Service die jullie horen te leveren, en waarvoor ik heb betaald, is niet geleverd. Namelijk dat het pakket thuis bezorgd wordt. De bezorger heeft zelf toegegeven dat die haast had en achterliep. Dan kunt u toch niet van een klant verwachten dat deze hier genoegen mee neemt?
    Het pakket is vanuit Delft verzonden, en vervolgens blijkt dat ik het gewoon in Delft op kan halen + bijkomende bezorgkosten. Zonder jullie was ik sneller én goedkoper uit geweest!
    DPD Pakketservice
    Hoi Alex,
    Bedankt voor je reactie.
    Is ook heel vervelend en heb dit nogmaals bij transport neergelegd.
    De chauffeur is hier op aangesproken en zal in het vervolg wat langer wachten.
    Nogmaals excuses voor het ongemak.
    Vriendelijke groeten,
    Maria