Klacht DPD Pakketservice: Package delivered at a pick up point instead of the address

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 523562
Gebruiker
Bodeg Jol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

The packet (a piece of furniture) was delivered to a pick up point 2.5 km from the adress it should have been delivered. The most strange is that there is another pick up point closer, and they didn't left the package there. I bough online to have the product delivered at my house and no anywere else. Tried to contact the costumer service, waited for 20 minutes and nobody answered.

De oplossing

I want the product delivered at the address indicated by the purchase as soon as possible.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bodeg Jol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen