Opgelost door DPD Pakketservice: Packet nog steeds niet ontvangen

Samed

Op maandag 27 juni heb ik halter set besteld bij NB Gorilla Sports. Het wordt bezorgd door de dpd. Nou is het zo dat ik in totaal 4 zittingen zou moeten ontvangen. Ik heb de 1e 3 zittingen binnen 2 werkdagen gekregen, maar zitting 4 heb ik nog steeds niet ontvangen. 8 werkdagen zijn al voorbij en er wordt ook niets door gegeven. Ik wil wel weten waar mijn bestelling is of hoelang het nog gaat duren voor dat mijn bestelling wordt afgeleverd. Op dit moment heb ik niets aan de product omdat het incompleet is.

Graag hoor ik nog wat van u.

Samed Tuncer

Zoals ik eerder heb aangegeven, wil ik dat mijn bestelling zo snel mogelijk afgeleverd word. Minimaal wat ik wil is meer informatie krijgen over hoe lang het nog gaat duren en waar mijn product is.

DPD Pakketservice
    Goedemorgen Samed,

Bedankt voor uw bericht. De looptijd van een pakket wat vanuit Duitsland wordt verzonden zijn normaal gezien twee werkdagen. Dit pakket heeft sinds 28 juni al geen scan meer gehad. Het vermoeden is dat dit pakket kwijt is. Hiervoor moeten we een officieel onderzoek starten. Om dit op te starten hebben we een schriftelijke melding nodig van de verzender/leverancier, een factuur van de inhoud en een duidelijke inhoudsomschrijving. Graag wil ik u daarom vragen om hiervoor contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen hiervoor en claim indienen en zullen u hiervoor op de hoogte houden betreffende uw pakket.
    Excuses voor het ongemak waardoor u een incompleet product heeft.
    Hopende dat uw pakket zo snel mogelijk wordt gevonden of een nieuwe zending vanuit de verzender.

Mary
    Samed
    Duidelijk

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?