Opgelost door DPD Pakketservice: Packet nog steeds niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175608
Gebruiker
Samed
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op maandag 27 juni heb ik halter set besteld bij NB Gorilla Sports. Het wordt bezorgd door de dpd. Nou is het zo dat ik in totaal 4 zittingen zou moeten ontvangen. Ik heb de 1e 3 zittingen binnen 2 werkdagen gekregen, maar zitting 4 heb ik nog steeds niet ontvangen. 8 werkdagen zijn al voorbij en er wordt ook niets door gegeven. Ik wil wel weten waar mijn bestelling is of hoelang het nog gaat duren voor dat mijn bestelling wordt afgeleverd. Op dit moment heb ik niets aan de product omdat het incompleet is.

Graag hoor ik nog wat van u.

Met vriendelijke groet,

Samed Tuncer

Gewenste oplossing

Zoals ik eerder heb aangegeven, wil ik dat mijn bestelling zo snel mogelijk afgeleverd word. Minimaal wat ik wil is meer informatie krijgen over hoe lang het nog gaat duren en waar mijn product is.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedemorgen Samed,

    Bedankt voor uw bericht. De looptijd van een pakket wat vanuit Duitsland wordt verzonden zijn normaal gezien twee werkdagen. Dit pakket heeft sinds 28 juni al geen scan meer gehad. Het vermoeden is dat dit pakket kwijt is. Hiervoor moeten we een officieel onderzoek starten. Om dit op te starten hebben we een schriftelijke melding nodig van de verzender/leverancier, een factuur van de inhoud en een duidelijke inhoudsomschrijving. Graag wil ik u daarom vragen om hiervoor contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen hiervoor en claim indienen en zullen u hiervoor op de hoogte houden betreffende uw pakket.
    Excuses voor het ongemak waardoor u een incompleet product heeft.
    Hopende dat uw pakket zo snel mogelijk wordt gevonden of een nieuwe zending vanuit de verzender.

    Met vriendelijke groet,
    Mary
  2. Auteur
    Samed
    Datum
    Duidelijk

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen