Klacht DPD Pakketservice: Pakje niet bezorgd, slecht te woord gestaan.

# 197123
Conny

Wij hadden een pakje besteld bij www.motea in Duitsland. Het zou geleverd worden door DPD. Na de eerste bezorging, lag er keurig een briefje op de mat. Wij via internet een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna. Mijn man en ik de hele dag zitten wachten. Geen pakje. Dus weer even controleren op internet. Staat daar: de bezorger is drie keer aan de deur geweest. Meer niet, maar ook niet waar. En ook geen briefjes gehad, bovendien waren we thuis.
Dan maar even bellen naar Berkel. Krijg je een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon en die zegt ijskoud: ja, het heeft ons tijd en geld genoeg gekost, u kunt het hier op komen halen.
Mijn man afgelopen maandag naar Berkel. Komt hij daar...pakje terug gestuurd naar Duitsland. Mijn man boos, wil iemand spreken....helaas. Je kan daar alleen iemand spreken via de telefoon en daar zit natuurlijk die onvriendelijke dame. Geeft mijn man van nijd een dreun tegen de deur, gaat het kantoor op slot en daar kan je het mee doen. Wat een bedrijf!

Ik wil graag met iemand praten, een leidinggevende en niet via de telefoon maar gewoon face to face en wil daar een uitleg en een excuus van over de gang van zaken.
Zo ga je niet met klanten om.
Bovendien geen reclame voor het bedrijf waar wij onze bestelling hebben gedaan. Dat heb ik ze ook geschreven. Ik bestel niet meer als de bezorging via DPD gaat.
Verder wil ik een compensatie voor het voor niks naar Berkel rijden en de kosten van de telefoongesprekken die je moet voeren om zelf te onderzoeken waar je pakje is gebleven. Ik heb ook op de Facebookpagina van DPD Berkel gereageerd, twitters verstuurd ( en reaktie gehad ) en een melding gedaan bij Kassa. Nu dus ook bij de consumentenbond.
Ik hoop dat het duidelijk is dat wij echt boos zijn en dit niet accepteren.

DPD Pakketservice
    Hallo Conny,

Bedankt voor je bericht.
    Ik zal je verzoek doorsturen naar het depot, met het verzoek of ze even contact met je kunnen opnemen voor een eventuele afspraak.
    Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,
    Maria

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?