Klacht DPD Pakketservice: Pakje niet bezorgd omdat bezorger vertikt 5 meter te lopen.

Klachtnummer
# 312731
Gebruiker
Jan-1981
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had speciaal vrij genomen om een pakje aan te nemen. Omdat de weg is opgebroken en de bezorger te beroerd was om letterlijk 5 meter te lopen is het pakje terug gebracht naar het depot. Vervolgens wordt het pakje nu bij een Pickup parcelshop bezorgd zodat ik 10 km moet rijden van het dorp waar ik woon naar de stad en parkeergeld moet betalen. Dat ons huis gewoon bereikbaar was bewees 's avonds PostNL die wel gewoon een pakje kwam bezorgen.

Gewenste oplossing

Het pakje bezorgen en de bezorger 5 meter laten lopen.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag, We vinden het heel vervelend dat je pakje niet op correcte wijze is bezorgd. Je bericht is doorgezet naar het betreffende depot en is besproken met de chauffeur.

    Onze excuses voor dit ongemak. Groeten, Liesbeth

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen