Opgelost door DPD Pakketservice: Pakje nog steeds niet ontvangen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 312800
Gebruiker
tallguyruu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje op depot in Best. Al 2x gebeld met extra telefoon kosten en ze zouden het pakje afleveren de volgende dag in de parcelshop Heerlen. Tot op heden nog niet gebeurt

De oplossing

Dat het pakje eindelijk wordt afgeleverd bij mij thuis of op de parcelshop in Heerlen.

1 reactie

  1. Auteur
    tallguyruu
    Datum
    Het pakje inmiddels ontvangen na vele mails en extra telefoonkosten. Kreeg vandaag een bericht van de klantenservice van DPD dat mijn pakje retour was gestuurd afzender. Dus ze wisten zelf niet dat ik het pakje had ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tallguyruu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket na een week thuis afgeleverd na vele mails en telefoon kosten
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen