Klacht DPD Pakketservice: Pakje onverrichte zaken retour gestuurd

Klachtnummer
# 534355
Gebruiker
Mooiweer123.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

5 maart verstuurde ik een pakje naar Zweden. 28 maart was het terug bij mij. Het pakje is in Zweden niet aangeboden.
De klacht is in Zweden uitvoerig onderzocht en mijn zegt, dat er een email-adres met no-reply op het pakje stond.
Aangezien deze zaken volautomatisch gaan is dat in Zweden niet opgemerkt,
Mijn klacht is, dat mij nooit om een email-adres is gevraagd.
Volgens het postagentschap kan dat niet later zijn toegevoegd, Kunt u verklaren, hoe dat heeft kunnen gebeuren ?

De oplossing

Uitzoeken hoe het mogelijk is, dat later een no-reply email-adres is toegevoegd, waardoor het pakje niet is aangeboden aan de geadresseerde in Zweden.

2 reacties

  1. Auteur
    Mooiweer123.
    Datum
    Mijn klacht aangaande een pakje naarZweden, dat niet bij de geadresseerde was aangeboden, kwam terug naar afzender.
    Volgens Zweedse klachten commissie was een no replay e-mail adres toegevoegd. Dat zou in Nederland moeten zijn gedaan.
    Het pakje had het track en trace nummer 3SKAAG9939858 en was door mij verstuurd, mevr. JCC van den Brink
  2. Auteur
    Mooiweer123.
    Datum
    Gren enkele reaktiv op mijn klacht gehad.
    Daar ben ik bepaald niet blij med.
    Pakjes nr 3SKAAG99399858

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen