Klacht DPD Pakketservice: Pakket afgegeven bij buren die niet te bereiken zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363772
Gebruiker
E.J.M. de Groot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op woensdag 1 mei om 11.00 is er een pakje bezorgd 3 huizen verderop,wij zitten op nr 13, omdat wij zo gezegd er niet waren! Echter daar klopt niks van want wij hebben een winkel en daar is altijd iemand aanwezig van 09.00 tot 17.00 uur. Daarbij wordt het huis op nr 7 bewoond door Polen ,Bulgaren e.d en er is geen deurbel ! De ondertekening is gedaan door ene Dhr A. Grens ,welke Pool of Bulgaar heet zo? Ook hebben wij geen kennisgeving gehad. Dit is niet de eerste keer dat er wordt gezegd dat er niemand aanwezig was bij ons tijdens openingstijden terwijl wij er wel waren. Vervolgens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd ,wat nu?? Heb de inhoud wel betaald met ideal dus ben bang dat ik kan fluiten naar mijn centen. Afzender heeft trouwens ook niet aangegeven dat het afgegeven mag worden bij buren.

De oplossing

Vergoeden van het pakketje

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw de Groot,

    Erg vervelend dat u uw pakket niet te pakken kan krijgen. Ik moet u hiervoor doorverwijzen naar de verzender. De verzender moet een onderzoek starten. Daar de verzender het contract met ons heeft en hiervoor verzekerd is verloopt dit ten allen tijden tussen DPD en de verzender. Het spijt me dat ik u niet anders kan melden. Met vriendelijke groet, DPD webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.J.M. de Groot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing !! Het gaat er ook om dat de bezorger zijn werk niet goed heeft gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen