Klacht DPD Pakketservice: Pakket afgegeven bij buren die niet te bereiken zijn

E.J.M. de Groot

Op woensdag 1 mei om 11.00 is er een pakje bezorgd 3 huizen verderop,wij zitten op nr 13, omdat wij zo gezegd er niet waren! Echter daar klopt niks van want wij hebben een winkel en daar is altijd iemand aanwezig van 09.00 tot 17.00 uur. Daarbij wordt het huis op nr 7 bewoond door Polen ,Bulgaren e.d en er is geen deurbel ! De ondertekening is gedaan door ene Dhr A. Grens ,welke Pool of Bulgaar heet zo? Ook hebben wij geen kennisgeving gehad. Dit is niet de eerste keer dat er wordt gezegd dat er niemand aanwezig was bij ons tijdens openingstijden terwijl wij er wel waren. Vervolgens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd ,wat nu?? Heb de inhoud wel betaald met ideal dus ben bang dat ik kan fluiten naar mijn centen. Afzender heeft trouwens ook niet aangegeven dat het afgegeven mag worden bij buren.

Vergoeden van het pakketje

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw de Groot,

Erg vervelend dat u uw pakket niet te pakken kan krijgen. Ik moet u hiervoor doorverwijzen naar de verzender. De verzender moet een onderzoek starten. Daar de verzender het contract met ons heeft en hiervoor verzekerd is verloopt dit ten allen tijden tussen DPD en de verzender. Het spijt me dat ik u niet anders kan melden. Met vriendelijke groet, DPD webcare.

E.J.M. de Groot
Geen oplossing !! Het gaat er ook om dat de bezorger zijn werk niet goed heeft gedaan

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?