Opgelost door DPD Pakketservice: Pakket afgeleverd bij Pickup Point dat de rest van de week dicht is.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 385933
Gebruiker
R.K. Dixon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

• Mijn bestelling zou door DPD op donderdag 22 oktober worden geleverd.
• Volgens tracking was er niemand thuis. De hele ochtend was er iemand thuis.
• Er is geen brief acchter gelaten op ons adress. Mogelijk is bij een verkeerd adress aangebeld ?
• Levering by Phone House Best – dat vandaag (23 okt) en morgen (24 okt) dicht is.
Datum Tijd Plaats Pakketstatus
22.08.2019 11:58 Oirschot (NL) Door chauffeur geleverd bij Pickup parcelshop.
PHONE HOUSE BEST
22.08.2019 10:30 DPD Data centrum Pakket wordt bij de volgende Pickup parcelshop bezorgd:
PHONE HOUSE BEST
22.08.2019 10:30 Oirschot (NL) Afleverpoging was niet succesvol.
Levering bij Pickup parcelshop na eerste afleverpoging.
22.08.2019 07:05 Oirschot (NL) Onderweg voor uitlevering.
22.08.2019 02:53 Oirschot (NL) Op het depot.

Mijn vragen aan DHL :
• Is het normaal dat geen bericht is actergelaten bij geen gehoor?
• Hoe kan het gebeuren dat een pakket wordt achter gelaten in een winkel dat rest van de week dicht is ?

Mij vraag aan PhoneHouse
• Hoe kan het gebeuren dat een pakket wordt geaccepteerd terwijl de winkel dat rest van de week dicht is ?

Gewenste oplossing

Na 10 minute geen contact via telefoon. Klacht formulier ingevuld op DPD website. Contactformulier 01505200304571 [#211070]
Geboden oplossing
Het betreft DPD levering : 01505200304571 (Pakketlabelnummer :0150 5200 3045 71 4) DPD Contactformulier 01505200304571 [#211070] Winkel is nu weer open en packet is opgehaald. Vragen blijkven open • Is het normaal dat geen bericht is actergelaten bij geen gehoor? • Hoe kan het gebeuren dat een pakket wordt achter gelaten in een winkel dat de rest van de week dicht is ? Keith Dixon
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Dixon,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen.

    Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

    We zien jouw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD​

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen