Opgelost door DPD Pakketservice: Pakket afgeleverd bij Pickup Point dat de rest van de week dicht is.
Details
Klacht
• Mijn bestelling zou door DPD op donderdag 22 oktober worden geleverd.• Volgens tracking was er niemand thuis. De hele ochtend was er iemand thuis.
• Er is geen brief acchter gelaten op ons adress. Mogelijk is bij een verkeerd adress aangebeld ?
• Levering by Phone House Best – dat vandaag (23 okt) en morgen (24 okt) dicht is.
Datum Tijd Plaats Pakketstatus
22.08.2019 11:58 Oirschot (NL) Door chauffeur geleverd bij Pickup parcelshop.
PHONE HOUSE BEST
22.08.2019 10:30 DPD Data centrum Pakket wordt bij de volgende Pickup parcelshop bezorgd:
PHONE HOUSE BEST
22.08.2019 10:30 Oirschot (NL) Afleverpoging was niet succesvol.
Levering bij Pickup parcelshop na eerste afleverpoging.
22.08.2019 07:05 Oirschot (NL) Onderweg voor uitlevering.
22.08.2019 02:53 Oirschot (NL) Op het depot.
Mijn vragen aan DHL :
• Is het normaal dat geen bericht is actergelaten bij geen gehoor?
• Hoe kan het gebeuren dat een pakket wordt achter gelaten in een winkel dat rest van de week dicht is ?
Mij vraag aan PhoneHouse
• Hoe kan het gebeuren dat een pakket wordt geaccepteerd terwijl de winkel dat rest van de week dicht is ?
Gewenste oplossing
Na 10 minute geen contact via telefoon. Klacht formulier ingevuld op DPD website. Contactformulier 01505200304571 [#211070]- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.