Klacht DPD Pakketservice: Pakket afgeleverd bij verkeerd punt

Klachtnummer
# 535676
Gebruiker
DeVeKa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn pakket is bezorgd bij een ander ophaalpunt. Dat is niet aangegeven in de track and trace.

Die winkel is alleen op werkdagen tussen 10 en 17 uur open. Ik moet dus nu vrije tijd regelen met mijn werkgever om een pakketje op te halen.

De oplossing

Ik wil hde verzendkosten die ik (via Vinted) aan de verzender heb betaald terug. Ik heb alleen maar gedoe nu met dit pakket en het is niet mijn schuld.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen