Klacht DPD Pakketservice: Pakket bezorgd volgens de mail, maar niks ontvangen.

Klachtnummer
# 451906
Gebruiker
MB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste meneer/ mevrouw,

Pakket besteld bij FormaFast B.V. en dit zou bezorgd worden door de DPD pakketservice.

Zaterdag 6 juni een mail gehad van DPD dat mijn pakket tussen 14:01 en 15:01 bezorgd zal worden op het factuur adres.

Niet veel later een mail ontvangen dat mijn pakker op zaterdag 6 juni 2020 om 14:50 uur is afgeleverd op het factuur adres.

Echter is dit niet gebeurd. Wij hebben geen DPD busje zien rijden en er zat ook geen briefje door de deur dat het pakket misschien bij iemand anders bezorgd zal zijn.

Erg slordig.. Ik ben me pakket nu kwijt terwijl er wel neer gezet word dat de DPD bezorger dit heeft afgeleverd, wat wel degelijk niet gebeurd is!!
Het is een erg duur pakket dus hoor graag hoe we zit gaan oplossen.

Ik hoor graag spoedig van u.

mvg,
Marion

De oplossing

Ik wil weten waar mijn pakket is en ik wil me pakket hebben.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen