Klacht DPD Pakketservice: Pakket bezorgen rijdt vol in plantenborder en richt veel schade aan

Klachtnummer
# 338770
Gebruiker
Angelo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketbezorger is bij ons in een nieuw aangelegde plantenborder gereden en heeft veel schade aangericht. De snelheid was dusdanig dat de betonbanden zijn gebroken. Ook liggen er nog stukken plastic van de bumper of wielkast. Het is ons niet duidelijk waarom de bezorger naast de 5 meter brede doorgang de border is ingereden, maar goed een ongeluk kan gebeuren. Echter besloot de pakketbezorger het pakket bij ons buiten voor de deur neer te leggen en zonder aan te bellen te vertrekken. Onderweg naar de deur zagen wij de bezorger alleen nog even onder bumper kijken of er schade was en vertrok vervolgens direct. De hovenier zal de border zal nu opnieuw moeten uitgegraven en de kapotte betonbanden moeten worden vervangen en opnieuw gesteld.

Gewenste oplossing

Wij zouden graag willen dat er contact wordt opgenomen en dat de schade wordt vergoed. Wij hopen dan ook op een spoedige terugkoppeling.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Hijlkema,

    Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is. Echter dit is geen kanaal van ons en wij kunnen u hier dan ook niet snel en gericht helpen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via de mail, de telefoon of social media. Met vriendelijke groet, Anniek

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen