Klacht DPD Pakketservice: Pakket buiten in de tuin gelegd

OlavK

Pakketje met duidelijk een boek als inhoud buiten in de tuin onder een aanhanger gelegd. Flinke bui regen, de rest mag duidelijk zijn.
Wie draait er op voor de kosten van een nieuw boek?
Ongelooflijk stom vind ik het om überhaupt een pakketje buiten te laten liggen. Iedereen kon het meenemen.

Kosten voor een nieuw boek compenseren
Geen

DPD Pakketservice
    Goedemiddag,

Dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn als er geen neerzettoestemming is gegeven. Kun je me aangeven om welk pakketnummer het gaat? Dan kan ik hier een melding van doorzetten naar de juiste logistieke afdeling.

Wanneer er sprake is van schade mag je dit kenbaar maken bij de afzender. Dat is de partij die met ons een overeenkomst heeft voor deze zending en kan hiervoor een claim indienen.
    OlavK
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    DPD Pakketservice
    Goedemorgen.

Ik heb even gezocht op basis van je adres maar ook daarmee kan ik helaas geen pakket vinden.
    Ik kan hierover dus helaas geen melding maken bij de afdeling transport. Als je wilt dat dat alsnog gebeurt, mag je het 14-cijferige pakketnummer opvragen bij de afzender.

Als de inhoud van het pakket beschadigd is geraakt, mag je dat eveneens bespreken met de afzender.
    Het is namelijk zo dat jij een overeenkomst bent aangegaan met de afzender. Zij zijn op hun beurt een overeenkomst aangegaan met ons. Feitelijk hebben jij als ontvanger en wij als vervoerder dus geen overeenkomst met elkaar. Zij zijn jouw aanspreekpunt en wij dat van hun. Hopelijk is het e.e.a. zo duidelijk en kunnen zij hiermee verder aan de slag.
    Zij kunnen bij ons rechtstreeks een schadeclaim indienen hiervoor.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?