Klacht DPD Pakketservice: Pakket gedropt voor de deur.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452087
Gebruiker
Oxto
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag ontvang ik een mail dat mijn pakket van Zooplus geleverd is. Mijn partner en ik zijn beide thuis, maar hebben allebei niemand gezien of gehoord. Het pakket is voor de deur neergezet, en ze zijn vertrokken. Dit is nu al de tweede keer in korte tijd dat DPD deze manier van 'Afleveren' hanteert. Ik ben klaar met deze partij. Helaas kan ik zelf geen keuze maken voor een bezorgpartij deze webwinkel.

De oplossing

Dit is in het verleden dus ook al gebeurd, misschien dat hij het daarom nogmaals heeft gedaan bij ons?
Dat de bezorger er eindelijk hard op aangesproken wordt dat dit geen manier van doen is. Persoonlijk zou ik niet zulke bezorgers in dienst willen hebben. Dit zorgt voor een slechte naam lijkt mij.

1 reactie

  1. Auteur
    Oxto
    Datum
    Graag reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oxto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen