Opgelost door DPD Pakketservice: Pakket geweigerd aan de deur maar is geen bezorger langs geweest!!!

Boze hond

Gisteren zou pakket geleverd worden maar kreeg mail dat dat niet zou lukken ze zouden me op de hoogte houden wanneer het pakket geleverd zou worden kijk ik net op mijn status staat er pakket geweigerd aan de deur wordt retour gezonden!!! Ik gebeld met dpd staat idd dat het pakket geweigerd is aan de deur, er is helemaal niemand langs geweest!!! Moest het zelf maar uitzoeken net het bedrijf waar ik besteld heb!!! Echt belachelijk dit!!!

Mijn pakket zo snel mogelijk gaan bezorgen bij mij!!!

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Nagtegaal,

Hartelijk dank voor uw bericht. Om u verder te kunnen helpen hebben wij meer informatie over het pakket nodig. U kunt dan ook contact met ons opnemen via onze eigen kanalen. Dit kan telefonisch, via ons contactformulier en via social media. U kunt ons vinden op Facebook en Twitter. Wij helpen u daar graag verder. Met vriendelijke groet Anniek

Boze hond
Er is een nieuw pakket opgestuurd

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?