Opgelost door DPD Pakketservice: Pakket geweigerd aan de deur maar is geen bezorger langs geweest!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 359481
Gebruiker
Boze hond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren zou pakket geleverd worden maar kreeg mail dat dat niet zou lukken ze zouden me op de hoogte houden wanneer het pakket geleverd zou worden kijk ik net op mijn status staat er pakket geweigerd aan de deur wordt retour gezonden!!! Ik gebeld met dpd staat idd dat het pakket geweigerd is aan de deur, er is helemaal niemand langs geweest!!! Moest het zelf maar uitzoeken net het bedrijf waar ik besteld heb!!! Echt belachelijk dit!!!

De oplossing

Mijn pakket zo snel mogelijk gaan bezorgen bij mij!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Nagtegaal,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Om u verder te kunnen helpen hebben wij meer informatie over het pakket nodig. U kunt dan ook contact met ons opnemen via onze eigen kanalen. Dit kan telefonisch, via ons contactformulier en via social media. U kunt ons vinden op Facebook en Twitter. Wij helpen u daar graag verder. Met vriendelijke groet Anniek

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boze hond
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een nieuw pakket opgestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen