Klacht DPD Pakketservice: Pakket in de lift bezorgd

Hallo DPD,

Graag wil ik een klacht indienen over de manier hoe mijn pakket vandaag is aangeboden.

Omdat ik moet werken heb ik expres het adres van mijn ouders opgegeven zodat jullie niet voor niks komen en aan een dichte deur staan en het pakket weer mee terug moeten nemen..

Mijn ouders wonen in een flat op 4hoog. Mijn vader heeft het aan zijn hart.. en kan moeilijk lopen.
Er word aangebeld beneden door de bezorger.. Mijn vader zegt hem dat het op 4 hoog is zodat hij naar boven kan komen (Wat normaal altijd gedaan word.. ook in tijden van corona) en nu werd er doodleuk gezegd dat het pakket in de lift staat en hij het daar eruit kan halen!!!

Mijn vader is als een gek naar de lift moeten gaan ondanks zijn moeilijke lopen en zijn hartproblemen.. die arme man zit er nu nog van bij te komen! Dat is voor hem net een marathon die hij heeft moeten lopen.
Omdat de bezorger het doodleuk in de lift zet.

Er zijn daar 12 verdiepingen. Als er iemand op de 2e verdieping ook op de liftknop had gedrukt dan had die persoon mijn pakket eerder in handen gehad dan mijn vader op 4hoog!!

Ik vind dit dus zeer kwalijk..

En schuif het niet af op corona.. want het word altijd netjes voor de deur neergezet!

Groeten Wendy

Een excuses op welke manier dan ook naar mijn vader toe zou ik wel op prijs stellen. Hoe jullie dat willen doen mogen jullie zelf bepalen.
Er is niks aangeboden.. er is geen oplossing gekomen, aangezien de klacht niet eens in behandeling is genomen. Ik heb hem al 4x opnieuw onder de aandacht moeten brengen maar er is nog steeds niks mee gedaan. Zo is wel te merken hoeveel ze dus om klachten geven en om de kwaliteit van hun werk..

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Hallo DPD,

Graag wil ik een klacht indienen over de manier hoe mijn pakket een aantal dagen geleden is aangeboden.

Groeten Wendy

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?