Klacht DPD Pakketservice: Pakket is kwijt ?

Klachtnummer
# 448948
Gebruiker
Lisa Sterkens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Track en trace werkte niet , pdp geweest maar briefje niet in brievenbus maar lag gewoon ergens op de stoep met alleen een paraaf erop , maar waar is mijn pakket ??

De oplossing

Dat de site beter gaat werken kwa track en trace ! En dat bezorger duidelijk huisnummer en erop schrijft waar het pakket is of bij de buren ook aanbelt ! EN briefje ook daadwerkelijk in de brievenbus doet

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen