DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht DPD Pakketservice: Pakket is voor de derde maal niet geleverd.
Details
Klacht
Ondanks belofte van telefoniste is voor de 3e maal mijn pakket weer nioet geleverd. Vorige week woensdag en donderdag is de bezorger weggereden omdat de straat open gebroken was. Vrijdag 2x gebeld.Toen kreeg ik de toezegging dat mijn pakket maandag geleverd werd.
Maandag weer zitten wachten (4e werkdag) en weer geen pakket.
De stoom komt inmiddels uit mijn oren en ik vraag mij af hoe ik dit incompetente bedrijf zover kan krijgen om mij mijn pakket te leveren.
Gewenste oplossing
Direct actie ondernemen om het pakket bij mij te bezorgen en de (on)verantwoordelijke bezorger er op aanspreken dat zijn gedrag het bedrijf niet ten goede komt.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.