Klacht DPD Pakketservice: Pakket kwijt, nog geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391703
Gebruiker
Michaelkors
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim 5 weken geleden een duur horloge teruggestuurd naar de leverancier via DPD. Het pakketje is zoek geraakt ! Na een klacht ingediend te hebben en een onderzoek door DPD kreeg ik een reactie dat het pakket kwijt is. De afdeling claims zou contact opnemen. Tot op heden niks meer vernomen. Ik wil nu wel een keer mijn geld terug ontvangen !

De oplossing

Geld terug storten van kwijt geraakte pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste K.A. van Aalten,

    Bedankt voor je bericht.

    Vervelend om te vernemen dat jouw pakket is kwijt geraakt.

    Als jij betaald hebt voor het retour adviseer ik je om contact op te nemen met ons door ons nummer te bellen, zodat je door verbonden kan worden naar de lijn voor verzenders.
    Zij kunnen je de vervolg instructies doorgeven.

    Als je niet voor het retour hebt betaald, dan moet de verzender contact opnemen met onze zakelijke afdeling zodat er een onderzoek opgestart kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michaelkors
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen