Opgelost door DPD Pakketservice: Pakket ligd nog steeds in zustellzentrum,niemand helpt mijn

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 375203
Gebruiker
KAAS1954
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had en AIRCOOLER gekocht bij TROTEC.Die is ook door hun verzonden.Sinds 28.06.2019 vrblijft mijn pakket al in het zustellcentrum in Veenendaal.Ik heb daar vervolgens gebelld en zou 02.07.2019 en mail krijgen,hoe laat die dag de bezorger zou komen.Niets dus,weer gechekt via track en trace,pakket nog steeds in het zustellcentrum in Veenendaal,weer gebeld,daar verklaart mijn en medewerker dat zij de dag ervoor het depot heeft gemaild,maar geen antwoord krijgt.Ik moest maar TROTEC op bellen,maar dat maakt geen zin,want hun hebben die bestelling voltooid,en zo is het dan ook,want ik kan het pakket volgen tot Veenendaal,en dat is het dan ook.Ik heb bij trotec die Aircooler betaald via ideal en nu ligt die dus bij het DPD zustellzentrum in VEENENDAAL.Ik ben ten einde RAAD.Geld weg 108,10 euro en GEEN Product.

De oplossing

PROBLEM OPLOSSEN

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Geert,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat de levering niet soepel verloopt. Ik zie in het systeem dat het pakket vandaag weer gescand is bij ons op het depot. Ik ga direct een e-mail sturen naar het depot zodat ze jouw pakket maandag kunnen leveren.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KAAS1954
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat het pakket nog steeds in het depot ligd,maar dat is al effe zo.Er word nu vetelld,dat ik als nog maandag mijn pakket krijg,nou wie het geloofd?????Zou namelijk,zo werd gisteren vertelld,vandaag geleverd worden,dus de rest mag iedereen zelf in vullen.Gr.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen