Opgelost door DPD Pakketservice: Pakket ligd nog steeds in zustellzentrum,niemand helpt mijn

sad Opgelost
KAAS1954

Ik had en AIRCOOLER gekocht bij TROTEC.Die is ook door hun verzonden.Sinds 28.06.2019 vrblijft mijn pakket al in het zustellcentrum in Veenendaal.Ik heb daar vervolgens gebelld en zou 02.07.2019 en mail krijgen,hoe laat die dag de bezorger zou komen.Niets dus,weer gechekt via track en trace,pakket nog steeds in het zustellcentrum in Veenendaal,weer gebeld,daar verklaart mijn en medewerker dat zij de dag ervoor het depot heeft gemaild,maar geen antwoord krijgt.Ik moest maar TROTEC op bellen,maar dat maakt geen zin,want hun hebben die bestelling voltooid,en zo is het dan ook,want ik kan het pakket volgen tot Veenendaal,en dat is het dan ook.Ik heb bij trotec die Aircooler betaald via ideal en nu ligt die dus bij het DPD zustellzentrum in VEENENDAAL.Ik ben ten einde RAAD.Geld weg 108,10 euro en GEEN Product.

PROBLEM OPLOSSEN

DPD Pakketservice
    Beste Geert,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat de levering niet soepel verloopt. Ik zie in het systeem dat het pakket vandaag weer gescand is bij ons op het depot. Ik ga direct een e-mail sturen naar het depot zodat ze jouw pakket maandag kunnen leveren.

DPD Customer Service

KAAS1954
Dat het pakket nog steeds in het depot ligd,maar dat is al effe zo.Er word nu vetelld,dat ik als nog maandag mijn pakket krijg,nou wie het geloofd?????Zou namelijk,zo werd gisteren vertelld,vandaag geleverd worden,dus de rest mag iedereen zelf in vullen.Gr.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?