Klacht DPD Pakketservice: Pakket ligt al dagen op het depot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378926
Gebruiker
M de Jong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is maandag naar het depot gebracht en ligt er vijf dagen later nog steeds.. Telefoontje gepleegd donderdag, het zou worden opgelost of anders zou ik gebeld worden. Niets van gehoord, slechte service geen info lange wachttijden voor de klantenservice

De oplossing

Zo snel mogelijk verzenden

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw de Jong, wat spijtig om te horen dat je nog steeds niet jouw pakket hebt ontvangen. Ik wil je vragen om via 1 van onze eigen kanalen contact met ons op te nemen. We helpen je hier graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M de Jong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben verzender geen ontvanger. U behandelt de klacht niet maar verwijst door naar eigen klantenservice. Geloof ik heb al tweemaal gebeld en dat kostte mij al anderhalf uur. Er zou gemaild worden en gebeld worden voor bevestiging : geen sprake daarvan. Uw reactie hier is weer buitengewoon teleurstellend met een autoreply u neemt klanten niet serieus
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen