Klacht DPD Pakketservice: Pakket na een week niet binnen door dat bezorger niet kwam opdagen

ZouteRoos#255

Afgelopen maandag de 13de werd aangegeven dat mijn pakketje bezorgd zou worden, helaas is dit niet gebeurd terwijl ik en mijn man samen thuis zijn. De dag erna moest ik werken en ik belde met de klantenservice en die gaven aan dat ik die dag ervoor niet thuis was. Toen ik benoemde dat er geen briefje van jullie in de brievenbus lag was het ineens een excuses en ze zouden dan vandaag komen, beetje lastig omdat er geen informatie beschikbaar was en daarnaast was ik gewoon aan het werk. Toen heeft uw medewerker een nieuw moment ingepland voor de dag erna. Ik kwam thuis en er lag nu wel een briefje in de brievenbus dat dpd geweest was. De dag erna gebeurde weer hetzelfde, de bezorger is weer niet komen opdagen! Tevens geen briefje. Heb toen weer gebeld en de dag erna ben ik weer door jullie ingepland en de medewerker gaf aan dan als pakket er nog steeds niet was dan moest ik contact opnemen met de verzender. De dag erna gebeurde weer hetzelfde! Geen pakketje en geen briefje terwijl ik thuis was! Belde gelijk naar verzender, die gaven aan dat jullie wel waren langsgekomen maar ik was niet thuis en jullie langs zijn geweest! Hoe bezopen is dat. Jullie verschaffen onjuiste informatie. Hierdoor wil de verzender mij niet helpen pas vanaf aankomende dinsdag omdat jullie in feite liegen. Ik wil mijn pakketje. Vandaag is hetzelfde gebeurd! Al 4 dagen komen jullie niet opdagen terwijl het wel ingepland stond en er was ook iemand thuis!

Mijn pakketje zo snel mogelijk krijgen, daarnaast een excuses voor vertragingen en het invoeren van foutieve informatie in het systeem.

DPD Pakketservice
    Beste mevrouw van Moorsel,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen.
    Volgens ons systeem is het pakket door tijdsgebrek gisteren niet geleverd. Maandag wordt er opnieuw een poging gedaan.
    Excuses voor het ongemak.

Customer Service DPD

ZouteRoos#255
Nog steeds is mijn pakketje niet bezorgd! Jullie zijn weer niet langsgekomen. Steeds wordt er gezegd dat jullie de dag erna komen alleen dat gebeurd niet. Ik wordt aan het lijntje gehouden. Wanneer komen jullie nu echt?

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?