Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet aangekomen door "laadfout" en nu onduidelijkheid over levering.

Klachtnummer
# 402509
Gebruiker
Arend
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou vandaag een pakket ontvangen dat uit 3 delen bestaat en ook 3 trackcodes voor heb. Ik ben er de hele dag voor thuis gebleven. Nu blijkt dat er een "laadfout" te zijn geweest en is mijn pakket nu in Belgie. Het pakket kwam vanuit Duitsland.

Ik heb verder ook geen bericht of wat dan ook gekregen en weet nu ook niet wanneer ik het dan wel zal ontvangen. Nu ben ik voor niks de hele dag thuis gebleven en is het dus onduidelijk wat er nu gaat gebeuren met mijn bestelling.

De oplossing

Duidelijkheid over leverdatum en dat er dan ook aan de datum gehouden wordt en niet weer "verkeerd" geladen wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw van Hoove,

    Bedankt voor het melden van jouw klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen.

    Volgens ons systeem is jouw pakket inderdaad door een laadfout in België beland. Het pakket word gebruikelijk vanzelf weer terug gestuurd naar Nederland en bij jou geleverd. Helaas is dit natuurlijk wel met enige vertraging.

    Ik adviseer je om de status van het pakket in de gaten te houden met het 14-cijferige track and trace nummer via de website van DPD. Indien het pakket blijft stil staan, adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender van het pakket, zij kunnen bij ons een onderzoek starten.

    Onze excuses voor het ongemak,

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen