Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet af te halen

Klachtnummer
# 450425
Gebruiker
kvandenbergh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag is een poging gedaan een pakket bij te bezorgen bij DPD. Ik was niet thuis en dus zou het pakket de volgende werkdag bij een afhaalpunt zijn. Vanwege Pinksteren zou dit Dinsdag zijn. Ik ben Dinsdag naar het afhaalpunt gegaan en daar bleek deze Dinsdag dicht te zijn. Het zou fijn zijn als DPD dit aangegeven zou hebben zodat het mij een reis zou hebben bespaard. Op Woensdag ben ik weer naar het afhaalpunt gegaan toen gaven zij aan dat zij het pakket niet ontvangen hadden, terwijl het volgens de tracker wel bij hun ligt. Dus weer een nutteloze reis voor mij. Dit kost elke keer tijd en parkeergeld. En nu weet ik niet waar mijn pakket is of wat ik moet doen. Telefoonnummer bellen heeft ook geen nut want dan krijg ik te horen dat ze niet bereikbaar zijn.

De oplossing

Mijn pakket bezorgen

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen