Klacht DPD Pakketservice: pakket niet afgeleverd terwijl we wel thuis waren en foutieve informatie waar het pakket wel is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 424190
Gebruiker
L.J. Flier
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket niet thuis afgeleverd terwijl we thuis waren
mail bevestiging dat pakket is afgeleverd bij buren. ruim 20 huizen verder! maar erger nog: daar is het pakket ook niet afgeleverd.

De oplossing

1. spoor mijn pakket op
2. breng het bij mij
3. ga beter met je bezorgers om zodat zij niet in een onmogelijk tijdsbestek teveel pakjes moeten bezorgen (en daar betaal ik graag wat extra's voor!)

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L.J. Flier,

    Bedankt voor het melden van jouw klacht.
    Ik betreur dat je jouw pakket niet hebt ontvangen.
    Helaas moet er onderzoek opgestart worden en dit kan alleen gedaan worden door de verzender.
    Ik adviseer je om contact op te nemen met de verzender.
    Zij kunnen dit via onze zakelijke afdeling doen.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.J. Flier
Datum
Uiteindelijke oplossing
DPD heeft geen oplossing aangeboden. Ik heb het pakket uiteindelijk gekregen dmv een oproep in de buurt. Het blijft schandalig dat de bezorgers in een straat 1 of 2 adressen uitkiezen en daar al hun pakketten voor de straat afleveren onder het mom “de buren waren niet thuis”, terwijl ze bij de geadresseerden, die gewoon thuis waren, niet eens aanbellen. Zelf ook al meerdere keren meegemaakt, dat ik 5 pakketten aannam voor “de buren” (bleken soms minstens 40 huizen verderop) en dat bij het ophalen de geadresseerden meldden dat ze gewoon thuis waren, voor het raam zaten, maar er geenszins iemand van DPD is langsgeweest.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen