Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet bezorgd, ook niet na 4 dagen bellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362795
Gebruiker
Beertje53
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom presteert DPD het om gemaakte afspraken niet na te komen en laat een pakket weer in het depot liggen om het maar niet te bezorgen. Weer meerdere telefoontjes gepleegd om het toch bezorgd te krijgen en telkens weer het antwoord dat het toch echt morgen bezorgd wordt, maar morgen betekend bij DPD misschien volgende week of helemaal niet.

De oplossing

Het pakket de eerstvolgende werkdag bezorgen en een schadeloos stelling voor de vele telefoontjes en de verloren tijd.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Brouwer, ik zie dat het pakket vertraagd is omdat mijn collega's op het depot de inhoud nagekeken hebben om na te gaan of deze beschadigd is. Waarschijnlijk was de doos beschadigd. We zullen het pakket begin volgende week bij je aanbieden vanwege de feestdagen.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beertje53
Datum
Uiteindelijke oplossing
Smoesjes eerst de afspraak nakomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen