Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet bezorgd, wij waren zogenaamd niet thuis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 342593
Gebruiker
JackX
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Speciaal er voor thuis gebleven en zitten wachten op pakket, in track en trace staat dan ineens 'Afleverpoging was niet succesvol. Levering bij Pickup parcelshop na eerste afleverpoging.' Wij waren OP ZEKER WEL thuis maar hebben op zeker NIKS gezien of gehoord!

Wat een onzin! Schijnt normaal te zijn bij DPD. Volgende keer als ik ergens wat bestel ga ik eerst vragen welke bezorgdienst ze gebruiken. Als het DPD is dan laat maar zitten!

De oplossing

Pakket alsnog bezorgen en geen onzin verkopen

2 reacties

  1. Auteur
    JackX
    Datum
    Inmiddels een paar uur verder, blijkt dat de 'parcelshop' het pakket niet aangenomen heeft, of ze waren gesloten, whatever, in ieder geval is het pakket nu weer op het depot in Veenendaal. Ik mag hopen voor DPD dat ze alsnog leveren, anders gaat er een vette klacht komen. Het bedrijf dat het pakket verstuurd heeft, en hier dus ook voor betaalt, is al ingelicht...
  2. Auteur
    JackX
    Datum
    pakket uiteindelijk op kunnen halen bij een parcelshop, nadat ik daar zelf achter aan ben gegaan. Heb begrepen dat ik niet de enige ben met dit soort klachten en ook een aantal parcelshops dat zegt dat zo'n bezorger 1 van de 46 pakketten aflevert en de rest bij een afhaalpunt dumpt. Afijn, reactie van DPD kwam pas toen ze zagen dat ik het pakket op had gehaald. Ik kreeg een berichtje dat ze wegens drukte en technische storing niet eerder hadden kunnen reageren... technische storing m'n r**t. Voor mij geen DPD meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JackX
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen. DPD blijft aanklooien...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?