Klacht DPD Pakketservice: pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 442596
Gebruiker
grrr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben zeer gefrustreerd na het twee dagen achter elkaar vergeefs te hebben gewacht op een pakket dat niet kwam. Gisteren werd medegedeeld dat levering niet was gelukt omdat ik niet aanwezig was. Ik was echter de hele dag thuis en kan vanaf mijn werkplek de voordeur zien. Ik heb verhaal gehaald bij de klantenservice en daar werd mij verteld dat bij een mislukte bestelpoging het pakket de volgende dag zou worden aangeboden en anders naar een ophaalpunt zou worden gebracht. Vanochtend inderdaad een mail ontvangen met bestelmoment tussen 16:30 en 17:30, heel de dag de status kunnen volgen, aflopend van 77(!) bezorgingen tot 8 bezorgingen om 17:10. Daarna niks tot 17:45, pakket terug naar depot.
Ik heb begrip voor het feit dat jullie het waarschijnlijk druk hebben, maar drie beloften niet nakomen met betrekking tot 1 zending vind ik wel erg gortig.

1. donderdag bezorgen
2. vrijdag bezorgen
3. naar ophaalpunt brengen

Er is niemand geweest, geen briefje of wat dan ook.

De oplossing

pakket bezorgen

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen