Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet bezorgd en klantenservice onbereikbaar.

GroeneKokos#879

Had het pakketje voor het weekend nodig. Kreeg een mail dat het vrijdag afgeleverd zou worden. Niet gekomen. Kreeg een mail dat het vandaag zou komen en een half uur nadat ze zouden komen is de status naar "We konden je pakket niet bezorgen" veranderd.
Geprobeerd klantenservice te bereiken, krijg een automatisch bericht dat "de oproep niet is toegestaan" en dat ik de klantenservice moet bellen.

Ik wil vandaag mijn pakketje, bij mij thuis of op een pickup point. Maar aangezien ze niet te bereiken zijn gaat dat waarschijnlijk toch niet lukken.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Heeren,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet is verlopen als verwacht.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Customer Service DPD​​​

GroeneKokos#879
"Neem alsjeblieft contact met ons op via onze klantenservice" die slecht bereikbaar is.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?