Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleveerd terwijl ik thuis ben

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 393837
Gebruiker
M.Veldt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 oktober was ik (vanaf 14 uur) thuis om pakket via DPD te ontvangen (tussen 16:34 en 17:34). Er kwam niemand, en ik kreeg tegelijkertijd email bericht dat ik helaas niet thuis was?! Vervolgens DPD gebeld en uitgelegd, maar zij konden helaas niets meer doen want ‘de chauffeur kan niet meer van zijn route wijken’, en ik kan volgende dag bij een Pickup Parcelshop mijn pakket ga ophalen. De persoon aan de telefoon bij klantenservice van DPN heeft uiteindelijk telefoon opgehangen. Ik vind dit echt onacceptabel gedrag. Het is geen service, hoe dan ook.

De oplossing

Mijn pakket alsnog thuis bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    M.Veldt
    Datum
    Beste DPD Customer Service,

    Gisteren middag 3 oktober konden wij onze bestelling ophalen.
    Ik vind de manier waarop u customer service klanten telefonisch behandeld niet acceptabel en eigenlijk lost deze service helemaal niks op. Jullie hebben tot nu toe wel kunnen merken dat klanten, als wij ons zo uberhaubt kunnen noemen, want wij hebben volgens uw manier van werken helemaal niks te zeggen ("u kunt ook contact nemen met verzender?", is dat een redelijke optie volgens u? Moet ik iemand in Oostenrijk bellen om te zeggen dat uw chauffeur niet langs is geweest?), in het algemeen zeer ontevreden zijn met u. Het probleem ligt niet bij 'de desbetreffende afdeling' of chauffeur, het probleem is dat u vergeten hebt dat jullie niet zouden bestaan zonder klanten. Maar goed, ik hoop in de toekomst geen zaken te moeten doen met DPD.

    Met vriendelijke groeten,

    M. Veldt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.Veldt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakketje hebben wij opgehaald, maar de klacht is niet weg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen