Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleveerd terwijl ik thuis ben

content Niet opgelost
M.Veldt

Op 2 oktober was ik (vanaf 14 uur) thuis om pakket via DPD te ontvangen (tussen 16:34 en 17:34). Er kwam niemand, en ik kreeg tegelijkertijd email bericht dat ik helaas niet thuis was?! Vervolgens DPD gebeld en uitgelegd, maar zij konden helaas niets meer doen want ‘de chauffeur kan niet meer van zijn route wijken’, en ik kan volgende dag bij een Pickup Parcelshop mijn pakket ga ophalen. De persoon aan de telefoon bij klantenservice van DPN heeft uiteindelijk telefoon opgehangen. Ik vind dit echt onacceptabel gedrag. Het is geen service, hoe dan ook.

Mijn pakket alsnog thuis bezorgen.

Beste DPD Customer Service,

Gisteren middag 3 oktober konden wij onze bestelling ophalen.
    Ik vind de manier waarop u customer service klanten telefonisch behandeld niet acceptabel en eigenlijk lost deze service helemaal niks op. Jullie hebben tot nu toe wel kunnen merken dat klanten, als wij ons zo uberhaubt kunnen noemen, want wij hebben volgens uw manier van werken helemaal niks te zeggen ("u kunt ook contact nemen met verzender?", is dat een redelijke optie volgens u? Moet ik iemand in Oostenrijk bellen om te zeggen dat uw chauffeur niet langs is geweest?), in het algemeen zeer ontevreden zijn met u. Het probleem ligt niet bij 'de desbetreffende afdeling' of chauffeur, het probleem is dat u vergeten hebt dat jullie niet zouden bestaan zonder klanten. Maar goed, ik hoop in de toekomst geen zaken te moeten doen met DPD.

Met vriendelijke groeten,

M. Veldt

M.Veldt
Het pakketje hebben wij opgehaald, maar de klacht is niet weg.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?