Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleverd, 407 betaald aan Spartoo

Taat93

Ik heb bij Spartoo schoenen besteld die op 28-09-2019 bezorgd zouden worden. Nu ben ik die dag thuisgebleven maar er is geen pakket gekomen. De zondag en maandag was ik in Groningen toen ineens op de website stond dat mijn pakket geleverd was, maar ik was zelf niet thuis. Nu heb ik dus geen pakket, maar wel via paypal 407 euro betaald. Omdat ik een beetje in paniek was, heb ik het bedrag van paypal gestorneerd, waardoor zij zelf nu niks meer voor mij kunnen doen. Ik probeer contact te zoeken met Spartoo, maar ik krijg zo goed als geen respons terug en als ik respons terug krijg zeggen ze: vul alsjeblieft je naam en ordernummer in, that's it.

Ik wil eigenlijk m'n geld terug, maar kan geen contact met Spartoo krijgen. Ik wil weten wat mijn mogelijkheden zijn om mijn geld terug te krijgen.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw de Boer,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet helemaal naar plan is verlopen.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer en een korte omschrijving van jouw klacht via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
    Dit kan via een contactformulier voor ontvangers via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.​

Customer Service DPD​​​​​​​​​

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?