Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleverd en niemand gezien geen briefje in brievenbus

Rensen

Vandaag zal mijn pakket geleverd worden tussen 12.30 en 13.30. Ik zit netjes te wachten vanaf 10.00 tot nu 14.30 niemand gezien.
Om 14.00 op track en trace gekeken, daar stond dat mijn pakket niet mogelijk was te leveren. Maar even gebeld hoe dit dan precies zit.
Zij gaven aan dat ik of niet thuis was of de postbezorger het adres niet kon vinden en dan maandag geleverd wordt. Heb het pakket vanavond nodig. Kon het gisteren al laten bezorgen, maar was toen zelf niet thuis daarom maar vandaag laten leveren. Geen briefje in de brievenbus waar mijn pakket is en er worden ook geen oplossingen aangeboden alleen dat je een klacht in kunt dienen (waar volgens hun zeer zeker wat mee gedaan) ik betwijfel het na het lezen van alle klachten op internet over DPD. Ik zoek op hun site op waar ik een klacht in kan dienen maar nergens staat beschreven waar dit kan.
Zeer slechte zaak! Voor mij nooit meet DPD!!!

vandaag pakket leverd

DPD Pakketservice
    Hallo heer/mevrouw Rensen,

Ik zie dat het pakket in de tussentijd bezorgd is. Het is natuurlijk erg vervelend dat je pakket zolang op zich laat wachten. Het feit dat je thuis bent, maar het wordt niet bezorgd is niet wat je van DPD mag verwachten. Ik ga hier dan ook een melding van maken richting de transport afdeling, zodat de chauffeur in kwestie aangesproken wordt.
    Mijn welgemeende excuses voor de gang van zaken.
    Groeten, Shirley

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?