Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleverd geen contact met klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444076
Gebruiker
Naomi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben nu al twee dagen thuis aan het wachten op een pakketje (eerst dag kan in nog snappen vanwege corrona) , ik zie op de site dat er nul wachtenden zijn en ik sta uit het raam te kijken, geen busje of auto te bekennen van DPD, vervolgens krijg ik een melding dat ik niet thuis ben en deze op de parcelshop moet gaan ophalen, er zit geen briefje bij mij in de brievenbus dat ik mijn pakketje heb gemist.
Tevens heb ik nu al 3 keer geprobeerd te bellen voor ongeveer een half uur met de klantenservice en word hier gewoon opgehangen!

Echt belachelijk dit en ik zal hierdoor in het vervolg geen gebruik meer gaan maken van DPD!

De oplossing

Ik wil mijn pakketje ontvangen en dat er serieus gekeken word naar de telefonische klantenservice.

Verder zal ik geen gebruik van jullie meer maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Naomi
    Datum
    Uiteindelijk klantenservice aan de telefoon gekregen. Deze gaf aan dat de bezorger gewoon is doorgereden. Hij deed hierbij alsof dit de normaalste zaak van de wereld was en viel mij constant in de rede.

    Heb het pakketje opgehaald bij het depot, blijkt het ook nog om een brievenbuspakketje te gaan, kortom bezorger is nooit langsgeweest. Pakket zelf was hierbij beschadigd. Gelukkig heb ik fotos ontvangen hoe het pakket is verstuurd en hoe ik deze heb ontvangen. (Wees maar blij dat er niks breekbaars in zat).

    Eerste en laatste keer bij DPD.

    Ik zal dit dan ook aangeven bij desbetreffende webshop.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Naomi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niks van hen vernomen, voor de mensen die willen bestellen via DPD:' Betaal liever wat meer en krijg je pakket netjes afgeleverd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen