Klacht DPD Pakketservice: Pakket NIET geleverd terwijl dat WEL gemeld wordt

DpDJohn

24/12 wordt gemeld (track and trace) dat er om 1 7:31 een pakket is afgeleverd. Ik ben dan niet thuis en het pakket is er niet en oog een briefje dat het bij de buren is afgeleverd. 26/12 heb ik dat geconstateerd toen ik weer thuis was. 27/11 's morgens DpD Etten Leur gebeld. Krijg medeleven en er kan niets aan gedaan worden of ik contact op wil nemen met de leverancier. VREEMD. Leverancier gecontacteerd Electronic-Star en nu is het afwachten. IK mag toch niet hopen dat DpD een radio-cdspeler voor de deur heeft afgezet, In ieder geval heb ik nu niet het kadoorje voor mijn vrouw waar ik mij op verheugd had,

Zorgen dat er heel snel dezelfde radio cd-speler geleverd wordt

DPD Pakketservice
    Hoi J. de Leeuw,

Bedankt voor het doorsturen van je klacht. Jammer om te lezen dat je nu niet weet waar jouw pakket is.

Ondanks dat wij het ontzettend vervelend vinden als er onduidelijkheid is, is de verzender altijd verantwoordelijk voor het pakket. Omdat het nu onduidelijk is waar je pakket is, moet er een onderzoek gestart worden door de verzender. Dat is ook de reden waarom we je doorverwijzen naar hen.

DPD Customer Service

DpDJohn
logisch dat het verkopende bedrijf wordt aangesproken. Maar DpD had ook de hand in eigen boezem kunnen steken. Totaal geen poging om eigen functioneren te evalueren.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?