Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleverd terwijl ik gewoon thuis ben !!

A

Ik heb een pakketje besteld bij Vida xl deze zou gisteren geleverd zijn maar was niet thuis vervolgens vandaag zou er een 2de poging zijn gedaan maar deze x ben ik gewoon thuis dus ik wachten niks het zou tussen 10 en 11 plaatsvinden maar niks dus vervolgens kijk ik naar tracking code waar me pakket is gebleven heel onduidelijk te zien en ook geen een brief gekregen en me buren waren gewn thuis die pakken altijd mijn pakketjes aan en in me dat de chauffeur langs is geweest dus ik bel met de klanten service krijg ik een bijdehande mevrouw aan de tell ze zegt vervolgens miss ligt het aan jou bel die werkt niet terwijl mijn bel gewn werkt heel wijs liep ze te doen dat ik pech heb gehad !begrijp echtniet waar jullie medewerkers vandaan hebben gehaald ik ben nog nooit zo slecht behandelt !door post.nl of DHL ben ik altijd netjes behandelt .En ik moet nu nog zelf Hellemaal naar maassland om me pakket te halen !!! Dit is de eerste en de laatste x overal waar ik Dpd achter zie staan ga ik nooit wat bestellen !!

Geen

DPD Pakketservice
    Hallo A Riffi,
    Excuses voor de onduidelijkheid.
    Je pakket is bezorgd bij de parcelshop: ROB'S BIKECENTER, 'S Herenstraat 3a
    in Maasland.
    Groeten Hanneke
    A
    DPD Pakketservice
    Hallo A Riffi,

Ik zie dat je pakket nog bij de Pickup parcelshop: ROB's Bikecenter ligt. Je pakket wordt daar 7 werkdagen bewaard. Heb je geen mogelijkheid om het pakket af te halen, dan wordt het na deze dagen geretourneerd naar de verzender. Je pakket is op 1 juni bezorgd dus gaat op 9 juni retour afzender. Ik hoop dat je het pakket vandaag nog kunt ophalen.

Groeten Kari

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?