Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384523
Gebruiker
Ekant
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er staat al 3 dagen lang een redelijk groot pakket op het depot in Oirschot, klant teleurgesteld, dag 1 bel ik naar klantenservice, pakket zal morgen worden uitgeleverd. Dag 2, pakket ligt nog steeds op depot, weer bellen met KS, sorry meneer maar staat nu echt ingepland voor morgen. Vanmorgen weer gebeld met KS, gaan erachteraan meneer. Dan staat er eindelijk in het scherm dat het pakket vandaag uitgeleverd gaat worden 'Yessss", nog geen 15 minuten later staat er dat de afleverpoging mislukt is. Diezelfde tijd krijg in een mail waarin navraag gedaan moet worden naar mijn pakket.

Gewenste oplossing

Pakket alsnog naar boven halen (is een doos van 50x40x45 cm!!!), en bezorgen bij de klant, vandaag nog!!
Geboden oplossing
Uiteindelijk is pakket na 5 dagen geleverd, maar dan wel met een zwaar beschadigde doos met zwaar beschadigde inhoud. Reactieformulier verzonden naar DPD inzake beschadigingen, weer afwachten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E.R.I.C. Kant,
    Bedankt voor je bericht.
    Ik heb het pakketnummer gecontroleerd en nagekeken wat ermee aan de hand is.
    Ik kan in onze gegevens zien dat er vanmorgen contact is geweest met de klantenservice en dat de levering verplaats is naar aanstaande maandag.
    Ik zie echter wel dat deze levering al vrij lang op zich laat wachten en adviseer je dan ook om een email te sturen naar customerservice@dpd.nl met daarin een inhoudsfactuur van het pakket zodat er ook meteen een onderzoek kan worden gestart. Voor overige vragen verwijs ik je graag naar onze telefonische klantenservice óf één van onze Socia Media kanalen, op die manier kunnen wij je sneller te woord staan.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service DPD

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen