Opgelost door DPD Pakketservice: Pakket niet geleverd

angry Opgelost
# 372065
deBoer-Janssen

Pakket niet geleverd omdat er niemand thuis zou zijn. We waren de hele dag thuis maar geen bezorger te zien. Vervolgens wordt aangegeven dat dit de 2de keer is en pakket op het depot blijft liggen. Probeer je te bellen heb je na een half uur nog geen medewerker gesproken "alle medewerkers in gesprek ". Zowel het dure service nummer als het depot Oirschot.

Pakket alsnog leveren.
Communicatie verbeteren
Het pakket is vandaag geleverd met de mededeling van de chauffeur dat er gisteren geen pakket op dit adres was. Raar dat het pakket dan gisteren 2x is aangeboden. Mede door navraag van de leverancier en een zeer boos facebook bericht hebben we nu het pakketje. Dit is toch niet de manier om met klanten om te gaan? Als je weet dat je het druk hebt en het klachten regent zorg je dat je telefoon communicatie verbeterd. Dit is geen service om klanten een half uur aan het lijntje te houden via het depot telefoon nummer, en vervolgens een half uur aan het lijntje te houden via jullie dure service nummer. SHAME SHAME SHAME.Dit is kan echt niet!

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw de Boer - Janssen,

Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet helemaal goed is verlopen.

Graag vernemen wij van jou je 14-cijferige pakketnummer, zodat wij de klacht kunnen doorsturen naar de juiste afdeling.
    Je kan ons je pakketnummer sturen via een van onze eigen officiële kanalen. Dit kan met een privébericht via onze twitter of facebookpagina, of met een contactformulier op onze website.

We hebben het op dit moment helaas ook erg druk, vandaar dat er helaas lange wachttijden kunnen zijn.

Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?