Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 450222
Gebruiker
Charis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg kort van te voren een bericht wanneer mijn pakket geleverd zou worden. Helaas kon ik de bezorgtijd op dat moment niet wijzigen. Het pakket zou op een pickuppoint geleverd worden. Eenmaal daar aangekomen was de bezorger niet geweest. Volgens hun komen ze vaak niet opdagen.
Nu zijn we inmiddels 5 dagen verder en mijn pakket blijft hangen bij het depot. Extreem schandalig!
Ik kan de klantenservice niet bereiken vanwege technische problemen.
Het pakket heeft mij veel geld gekost dus nu ben ik in angst dat hij kwijt geraakt is.
Helaas krijg ik totaal geen feedback van jullie...

Nooit meer dpd!!! Wat een verschil met post NL of DHL zeg!!

De oplossing

Ik wil weten wanneer het pakket aankomt en graag z.s.m.
De chauffeur mag van mij ook te horen krijgen dat hij zijn afspraken moet nakomen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen