Klacht DPD Pakketservice: pakket niet ontvangen en is mogelijk zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379278
Gebruiker
Tjeukemeer#19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na 6 dagen nog niks ontvangen en bij navraag; ja het is afgeleverd; nou niet dus ! Het pakket past door de brievenbus dus dat mag geen probleem zijn. Ik kan zelf geen klacht indienen bij de pakketdienst dat moet de afzender doen (?). Maar die hult zich ook in stilzwijgen. De pakketdienst verschuilt zich achter het feit dat niet te achterhalen is welke bezorger het pakket had moeten afleveren. Lijkt me raar dat dat niet mogelijk is.

De oplossing

het pakket alsnog opsporen, de route is bekend, en afleveren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tjeukemeer#19
Datum
Uiteindelijke oplossing
zoek het maar uit met de afzender. maar het pakket is uitgeleverd aan de laatste koerier in de route en die heeft het niet of op het foute adres afgeleverd. dpd wil geen onderzoek uitvoeren naar de gang van zaken; dat zou te moeilijk zijn (???).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen