Klacht DPD Pakketservice: pakket niet ontvangen

Klachtnummer
# 165657
Gebruiker
S. van Lith
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket van "" Farmaline" (www.farmaline.nl) met referentienummer 1604211008 is volgens DPD Pakketservice op 22.04.2016 om 16.35 afgeleverd aan derde partij met achterlating van bericht. (Buren).
Ik was thuis, de buren waren thuis, er is niets afgeleverd , er is geen bericht achtergelaten.
24 april klacht ingediend bij DPD. U wordt in de loop van de dag teruggebeld. Niets gehoord.
25 april opnieuw gebeld . We kunnen de chauffeur niet bereiken. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Pakket is afgeleverd en er is voor getekend. Afgeleverd bij Hameren op nr 51.
Mijn buren heten geen Hameren en hebben nergens voor getekend.

De oplossing

Ik wil mijn pakket ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Saskia,

    We hebben je berichten ontvangen en de klantenservice is aan 't uitzoeken waar je pakket is. Zodra zij meer weten, nemen ze contact me je op.
    Nogmaals excuses.

    Groeten,
    Hanneke

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen