Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet op het juiste adres geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441630
Gebruiker
Diane4u
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hier ook een klacht over DPD. Gisteren morgen stopte de bus van DPD voor onze deur. De Chauffeur stapte uit was 5 minuten bezig in zijn bus. Stapte in en reedt weg..... Via de site konden we ons pakket niet volgen. Maar via de link van de verzender wel. Daar zaggen we s’middags dat de chauffeur onder weg was en s’avonds stond er succes vol geleverd aan derder? Nou hier is niks bezorgd. En we hebben ook geen mail van dpd gehad . Vanmorgen stond er een meneer aan de deur met ons pakketje. Ons pakketje was in een hele andere wijk bezorgd.... en deze meneer is zo vriendelijk geweest om het te brengen. Had deze meneer dit niet gedaan waren wij ons pakketje kwijt geweest. Want dpd reageerd niet.

De oplossing

Klacht in dienen bij dpd. Van twitter lezen ze niet.

2 reacties

  1. Auteur
    Diane4u
    Datum
    En zoals te verwachten reageert DPD niet op je klacht. Niet via email, niet via twitter niet via klachten kompas... Helemaal niet.
  2. Auteur
    Diane4u
    Datum
    Het verhaal wordt nog erger chauffeur geeft een heel ander adres op waar hij het heeft afgeleverd... Zo werkt dpd. Leverd het pakket af in een hele andere wijk en zet volgens dezelfe straat naam op het afhaal bericht als het bezorg adres maar dan een ander nr een straat eerder...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Diane4u
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals al gezegt DPD reageert niet op klachten... En als ze wel reageren moet je de verzenden een klacht indienen... de ontvanger daar doen ze niks mee krijgen zelf niet te horen waar het geleverd is... moet allemaal via de verkoper.... in ieder geval geleerd dat je nooit iets met dpd moet verzenden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen