Klacht DPD Pakketservice: Pakket niet thuis afgeleverd.

Klachtnummer
# 460341
Gebruiker
Ashwin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2de keer in korte tijd dat een pakket, via DPD, niet is afgeleverd op mijn huisadres omdat ik zogenaamd niet thuis ben. Ik werk gewoon thuis vanwege Corona. De online tool geeft aan dat er bericht is achtergelaten, maar niks in mijn brievenbus. De bezorgers zijn gewoon te lui of te gehaast, en dumpen pakketten gewoon bij de ophaalpunten. De tool geeft ook niet aan waar. Je moet maar op goed geluk ernaartoe en hopen dat het er ligt....

De oplossing

Bezorgen aanspreken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen