Klacht DPD Pakketservice: pakket niet wordt opgehaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369214
Gebruiker
Ayaaa
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wil via dpd een pakket laten ophalen om te verzenden, alles is betaald en pakket staat klaar. Op de dag van ophaling niemand gezien en/of gehoord(speciaal daarvoor vrij genomen van werk), gebeld naar dpd klantenservice, die zou binnen het uur komen ophalen, wederom geen reactie na 3 uur. Weer gebeld, ze zullen morgen 'wsl' komen ophalen. Dag daarop weer gebeld, klantenservice weten niet of er al dan nog iemand de pakket komen ophalen. En dat voor een pakket bezorgbedrijf

Gewenste oplossing

terugbetalen van niet geleverd dienst
Geboden oplossing
Wordt verwezen om contact op te nemen via officiele kanaa van dpd. En het probleem nu is dat ik geen reactie krijg via de officiele kanaal...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Ayaaa
    Datum
    wederom klantenservice gebeld voor terugbetaling, kan alleen via email. Via email contact opgenomen, ze willen een actiecode aanbieden als tegoedkoming, terwijl ze niet eens diensten had geleverd, echte een schande...
    Heb via mail gereageerd dat ik graag terugbetaling ontvangen van een niet geleverde dienst en sindsdien geen reactie....
  2. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag, bedankt voor het melden van je klacht. Ik adviseer je om via onze officele kanalen deze klacht door te zetten. Je kan ons via www.dpd.com/nl bereiken of via onze social media o.a Facebook of Twitter. Ik wens je nog een prettige dag. ^Aldjo

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen