Klacht DPD Pakketservice: pakket nog steeds niet geleverd

uggs australia

op 5 december een paar uggs baily bow en een bijbehorende onderhoudskit besteld via uggs austalia en betaald. Op 8 december zou de bestelling verzonden zijn volgens DPD. Ik kreeg een link doorgemaild van DPD met een traceercode waaruit blijkt dat het pakket op 9-12-2014 afgeleverd is bij het DPD data centrum om 0.33u, de pakketstatus is: de verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD. Op de website van uggs Australia staat dat na het plaatsen van de order je bestelling binnen 2 a 3 werkdagen wordt bezorgt. Vandaag is het 16 december en heb nog steeds niks afgeleverd gekregen! Ik dacht misschien ligt het aan de drukte van de feest dagen ,maar dit is van de gekke. Gebeld met uggs Australia die kon zien dat er inderdaad iets fout is gegaan. Ze zouden er spoed bestelling van maken. Dus wacht ik nog af tot mijn bestelling wordt geleverd.

zo snel mogelijk mijn pakket leveren

DPD Pakketservice
    Hallo Shantie, in ons systeem zien we inderdaad dat de verzender een verzendlabel heeft aangemaakt, maar dat er verder nog niets in gebeurd. Het lijkt er dus op dat je pakket daar nog staat. Het beste kun je even contact met hen opnemen om te vragen naar de status van je pakket. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.
    Groeten Hanneke
    uggs australia
    Net wederom contact opgenomen met DPD en met UGGS .DPD zegt dat de fout bij UGGS ligt en uggs zegt weer wat anders ,dat het misschien zoek is geraakt. Vind het maar een vreemd verhaal! Bovendien heb ik van dpd al een traceercode gehad op 08-12-2014 met de mededeling uw pakket is verzonden ! Terwijl Dpd dus zegt dat er wel een verzendlabel is maar nog niks verstuurd is.Dus met het vingertje naar elkaar wijzen. Tot nu toe NOG STEEDS geen cadeau voor mijn dochter terwijl ik optijd besteld heb!
    DPD Pakketservice
    Hallo Shantie, ik heb begrpen dat je met mijn collega van de klantenservice gesproken hebt. Ik sluit hier de klacht. Groeten Hanneke

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?