Klacht DPD Pakketservice: Pakket nu ruim 2 weken vast bij DPD met bericht controle op beschadiging, maar er gebeurd niks mee

Klachtnummer
# 290493
Gebruiker
Hammadi1
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 2 januari auto onderdelen besteld bij auto-onderdelen24. pakket op 10 januari in depot bij DPD. Sindsdie op status pakket in onderzoek op beschadigingen. Ik heb gebeld met leverancier, die geven aan dat ze gaan oplossen maar dat de schuld bij DPD ligt. DPD heel vaak gebeld, gemaild. Ik krijg iedere keer hetzelfde verhaal te horen dat zij het gaan oplossen. Helaas tot op de dag van vandaag geen bericht, geen pakket. Mijn auto staat al 3 weken stil voor de deur omdat ik de auto onderdelen nodig heeft voor reperatie..

De oplossing

Pakket z.s.m. geleverd krijgen, of bij daadwerkelijke beschadiging terugsturen naar leverancier zodat ik mijn geld terug krijg.

5 reacties

  1. Auteur
    Hammadi1
    Datum
    Het nummer is 01125025212599
  2. Auteur
    Hammadi1
    Datum
    Correctie het nummer is 01125025212559
  3. Auteur
    Hammadi1
    Datum
    U vrioeg om het nummer, gister doorgegeven, nog steeds geen reactie hierop
  4. Auteur
    Hammadi1
    Datum
    U vrioeg om het nummer, gister doorgegeven, nog steeds geen reactie hierop
  5. Auteur
    Hammadi1
    Datum
    Dus ik ben al 4 weken bezig met te achterhalen wat er met het pakket aan de hand is en nu blijkt mijn pakket leeg. Hoe kan het dat er hier pas op wordt gereageerd als het via klachtenkompas gaat en hiervoor niet. Wie gaat dit nu oplossen, wie is hier verantwoordelijk? Ik wil z.s.m. Mijn geld terug zoals eerder asngegeven staat mijn auto al 4 weken voor de deur omdat deze nu niet gerepareerd kan worden.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?