Klacht DPD Pakketservice: Pakket onbeheerd voor een deur gezet zonder melding van DPD bezorger

Klachtnummer
# 532180
Gebruiker
son
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het voor ons bestemde pakket is zonder melding van de bezorger eenvoudig onbeheerd voor een deur gezet, aan de openbare weg. W hebben het toeval ontdekt. In de DPD Track en Trace was later in de middag de zending wel als bezorgd gemeld.
Geprobeerd klacht form. in te vullen maar dit werkt niet ook de support telefoon wordt niet opgenomen.

De oplossing

Dat ze bezorgen zoals het hoort en waar voor de verzender ook heeft betaald. Dus persoonlijk afgeven aan de ontvanger of anders als dat niet kan de zending naar een pakketshop in de buurt.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen