Klacht DPD Pakketservice: Pakket ondanks juiste sticker bij verkeerd pick up punt afgeleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 485273
Gebruiker
ZesdeFazant#883
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakketje door DPD afgeleverd bij verkeerd pick up punt. Op etiket staat juiste pick up punt. Men zegt er niets aan te kunnen doen en ik moet er een stuk voor reizen. Niet oplossingsgericht.

De oplossing

Het pakket naar mijn pick up punt brengen. Waar ik voor betaald heb.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZesdeFazant#883
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wat een incompetente organisatie. Fascinerend
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen